Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Door middel van deze pagina hopen we dat veel van jullie vragen al beantwoord worden. Mocht je daarnaast nog vragen hebben aarzel dan niet om contact met ons op te nemen!

Bestellen

Hoe weet ik welke maat ik moet kiezen?

Het is soms lastig om in te schatten welke maat jou het beste past. Daarom hebben we bij elk item vermeld welke maat en lengte het model op de foto heeft. Mocht je toch nog vragen hebben, dan kun je mailen naar klantenservice@sorellafashion.nl of ons een Whatsapp berichtje sturen! Dan nemen we zo snel mogelijk contact met jou op!

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog het afleveradres wijzigen?

Wij streven ernaar je items zo snel mogelijk bij jou te leveren. Daarom is het helaas niet mogelijk om je adresgegevens achteraf aan te passen. Je kunt ons altijd mailen via klantenservice@sorellafashion.nl of een Whatsapp bericht sturen. We gaan dan kijken wat we kunnen doen, maar kunnen helaas niks garanderen!

Komen uitverkochte items nog terug op onze site?

Wij vinden het heel vervelend voor je dat je gewenste item niet op voorraad is. We doen er alles aan om de uitverkochte items zo snel mogelijk aan te vullen. Je kunt bij het item dat niet meer in jouw maat of uitverkocht is, je e-mailadres achterlaten. Dan krijg je van ons meteen een mailtje wanneer het item weer op voorraad is! Je kunt ons ook altijd een Whatsapp bericht sturen of mailen via klantenservice@sorellafashion.nl.

Kan ik een item reserveren?

Helaas is het niet mogelijk om onze items te reserveren. Wij willen jou zo goed mogelijk helpen en al onze klanten happy maken. Maar dit is een aanvraag waar wij helaas niet aan kunnen voldoen. Ben er dus zo snel mogelijk bij en houd onze socials in de gaten zodat je nooit een item van Sorella Fashion mist!

Wel kun je bij ieder item dat uitverkocht of niet meer in jouw maat is, je e-mailadres achter laten. Je krijgt dan van ons meteen een mailtje wanneer je favoriete item weer is aangevuld!

Betalen

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

Omdat Sorella Fashion een beginnende onderneming is kun je alleen betalen via IDEAL. Betalen is inderdaad het minst leuke deel van online shoppen. Daarom streven wij naar producten met een goede kwaliteit voor een lage prijs! Wij proberen ervoor te zorgen dat onze producten jouw geld waard zijn, en hopen dat je er veel plezier mee hebt! Bij Sorella Fashion kun je 100% veilig afrekenen!

Welke betaalmethodes accepteert Sorella Fashion?

Omdat Sorella Fashion een beginnende onderneming is kan er momenteel alleen betaald worden via IDEAL.

Mijn betaling is mislukt, wat moet ik nu doen?

Er kan altijd iets misgaan met je betaling. Als je bijvoorbeeld een foutmelding krijgt na je betaling, raden we ja aan om naar je bankafschriften te kijken. Hier kun je checken of het bedrag is afgeschreven. Wanneer de betaling is gelukt, kun je er vanuit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen bij ons!

Mocht dit niet het geval zijn, of heb je hier nog een vraag over, neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan per mail naar klantenservice@sorellafashion.nl of stuur ons een Whatsapp berichtje. Vermeld hierbij ook je ordernummer! Dan gaan wij voor jou nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem!

Ontvang ik een bevestiging van mijn bestelling?

Wij vinden het super leuk dat je een bestelling bij ons hebt geplaatst! Binnen een uur ontvang je een orderbevestiging op het door jou doorgegeven e-mail adres. Let op: deze mailtjes komen helaas nog wel een in je ongewenste mail/spambox terecht. Check deze postvakken dus ook even!

Als je betaling is gelukt, kun je er vanuit gaan dat je bestelling goed bij ons is aangekomen. Als je je bestelling plaatst op maandag t/m vrijdag voor 14:00 uur en zaterdag voor 12:00 uur, verzenden we je pakket diezelfde dag nog! Je pakketje wordt dan vaak binnen 1-2 werkdagen geleverd. Als je zondag een bestelling plaatst, zul je iets langer moeten wachten. Vaak heb je je bestelling dan dinsdag of woensdag in huis! Mocht dit niet het geval zijn, of heb je hier een vraag over, neem dan contact op met onze klantenservice. Dat kan via de mail: klantenservice@sorellafashion.nl of stuur ons een Whatsapp berichtje. Dan gaan wij voor jouw nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem. Vermeld hierbij ook je ordernummer!

Verzending

Wat zijn de levertijden?

Als je bestelling plaatst op maandag t/m vrijdag voor 14:00 uur en zaterdag voor 12:00 uur, verzenden we je pakket diezelfde dag nog! Je pakketje wordt dan vaak binnen 1-2 werkdagen geleverd. Als je zondag een bestelling plaatst, zul je iets langer moeten wachten. Vaak heb je je bestelling dan dinsdag of woensdag in huis! Mocht dit niet het geval zijn, of heb je hier een vraag over, neem dan je contact op met onze klantenservice. Dat kan via de mail: klantenservice@sorellafashion.nl of stuur ons een Whatsapp berichtje. Dan gaan wij voor jouw nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem. Vermeld hierbij ook je ordernummer!

Wat zijn de bezorgkosten?

Als je bij ons een bestelling boven de €50,00 plaatst, wordt je bestelling gratis bezorgd in Nederland! Voor bestellingen onder de €50,00 worden de standaardverzendkosten van €2,99 berekend.

Woon je in Venlo, Blerick of Hout-Blerick? Dan wordt je bestelling, ook als die onder de €50,00 is, gratis bezorgd!

 

 

Hoe kan ik de status van mijn bestelling zien?

Je kunt je bestelling volgen via de track & trace code die je ontvangt in je mail. Deze ontvang je via de bezorgdienst nadat zij je pakketje in behandeling hebben genomen. Mochten hier vragen of onduidelijkheden over zijn vragen we je contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@sorellafashion.nl of via een Whatsapp bericht. Vermeld je ordernummer ook in dit bericht! Dan nemen wij zo snel mogelijk contact met je op!

Wat moet ik doen als ik een item uit mijn bestelling mis?

Helaas kan het voorkomen dat er iets misgaat met het verwerken van jouw bestelling. Wij vinden dit erg vervelend voor je. Mocht dit jou overkomen, vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@sorellafashion.nl of via een Whatsapp bericht. Wij ontvangen graag een aantal foto’s waar we het defect goed kunnen zien. Vermeld ook het ordernummer bij je bericht. Binnen 48 uur nemen wij je bericht in behandeling en zoeken we samen naar de beste oplossing!

Wat moet ik doen als ik het verkeerde item heb ontvangen?

Helaas kan het voorkomen dat er iets misgaat met het verwerken van jouw bestelling. Wij vinden dit erg vervelend voor je. Mocht dit jou overkomen, vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@sorellafashion.nl of via een Whatsapp bericht. Wij ontvangen graag een aantal foto’s waar we het defect goed kunnen zien. Vermeld ook het ordernummer bij je bericht. Binnen 48 uur nemen wij je bericht in behandeling en zoeken we samen naar de beste oplossing!

Wat moet ik doen als ik een beschadigd item heb ontvangen?

Helaas kan het voorkomen dat jouw bestelling beschadigd raakt tijdens de verzending. Ook komt het wel eens voor dat klanten een beschadigd item ontvangen. Wij vinden dit erg vervelend voor je en weten uiteraard dat jij hier niks aan kunt doen. Mocht dit jou overkomen, vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@sorellafashion.nl of via een Whatsapp bericht. Wij ontvangen graag een aantal foto’s waar we het defect goed kunnen zien. Vermeld ook het ordernummer bij je bericht. Binnen 48 uur nemen wij je bericht in behandeling en zoeken we samen naar de beste oplossing!

 

Retourneren

Hoe kan ik items retourneren?

Het kan altijd gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Dat vinden wij jammer, want wij doen er alles aan om je bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht je toch iets terug willen sturen, dan kun je bestelling (op eigen kosten en in de originele verpakking) retourneren binnen 14 dagen. Let op: je retourbestelling moet aan al onze retourvoorwaarden voldoen.

Je aankoopbedrag wordt nadat wij jouw retourzending onvangen hebben, teruggestort op jouw rekening. Alle retouren worden bij ons binnen 7 werkdagen, nadat wij het retourpakketje ontvangen hebben, verwerkt. Administratief is het voor ons helaas niet mogelijk om je op de hoogte te brengen wanneer wij jouw retourzending ontvangen hebben. Tip: kijk dit na via de track & trace code die je hebt gekregen bij het afgeven van jouw retourzending!

Wanneer het 7 werkdagen geleden is dat wij jouw retourzending hebben ontvangen, en je hebt je aankoopbedrag nog niet terug, stuur dan een mailtje naar klantenservice@sorellafashion.nl. Je kunt ons ook een bericht via Whatsapp sturen met een foto van je track & trace bonnetje dat je hebt gekregen bij het afgeven van je retourzending. Vermeld zowel via de mail als via Whatsapp a.u.b. je ordernummer. Dat nummer kun je vinden bij de omschrijving van je afschrift.

 

Hoe kan ik mijn item(s) ruilen?

Heb je het item dat je besteld heb toch liever in een andere maat of kleur? Dit kunnen we uiteraard voor jou regelen. Je dient je bestelling dan binnen 14 dagen naar ons terug te sturen. Deze items dienen in de originele verpakking naar ons geretourneerd te worden. De kosten en het risico van deze zending is voor de klant. Bewaar de track & trace code die je bij het afgeven van je retourzending ontvangt daarom goed!  Let op: je retourzending moet aan al onze retourvoorwaarden voldoen. Je retourzending kun je aanmelden in onze retourportal. Geef hier duidelijk aan welk item je voor welke maat/kleur wilt ruilen. Als wij jouw retourzending ontvangen hebben, maken wij meteen een nieuwe order voor je aan. Wanneer je gewenste item op voorraad is, maken we een nieuwe order voor je aan. Als dit niet het geval is, blijft deze ruiling 10 dagen in ons systeem. Mocht je gewenst item na deze termijn nog niet op voorraad zijn, annuleren we jouw ruiling. Je ontvangt het aankoopbedrag (-de verzendkosten) dan terug op jouw rekening.

 

 

 

Wat is de retourtermijn

Je kunt je items tot 14 dagen na het ontvangen van je bestelling retourneren. Je pakketje kun je aanmelden via de retourportal. Let op: je retourzending moet aan al onze retourvoorwaarden voldoen!

 

Waarom zit er geen pakbon bij mijn bestelling?

Wij hebben ervoor gekozen om deze pakbonnen via de mail te versturen. Mocht je je pakketje willen retourneren, dan kun je deze aanmelden in onze retourportal. Let op: je pakketje moet aan al onze retourvoorwaarden voldoen!

Mag ik sale items retourneren?

Je mag je gekochte sale items uiteraard retourneren. Let op: ze moeten wel aan onze retourvoorwaarden voldoen! De sale items dienen binnen 14 dagen teruggestuurd te worden. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen en verwerkt, zullen wij het aankoopbedrag overmaken naar je rekening!

 

Hoe werkt mijn terugbetaling?

Je aankoopbedrag ontvang je gewoon terug op je rekening. Alle retouren worden bij ons binnen 7 werkdagen, nadat wij het retourpakketje ontvangen hebben, verwerkt.

Administratief is het voor ons helaas niet mogelijk om je op de hoogte te brengen wanneer wij jouw retourzending ontvangen hebben. Tip: kijk dit na via de track & trace code die je hebt gekregen bij het afgeven van jouw retourzending!

Wanneer het 7 werkdagen geleden is dat wij jouw retourzending hebben ontvangen, en je hebt je aankoopbedrag nog niet terug, stuur dan een mailtje naar klantenservice@sorellafashion.nl. Je kunt ons ook een bericht via Whatsapp sturen met een foto van je track & trace bonnetje dat je hebt gekregen bij het afgeven van je retourzending. Vermeld zowel via de mail als via Whatsapp a.u.b. je ordernummer. Dat nummer kun je vinden bij de omschrijving van je afschrift.