Retourneren en Ruilen

Retourneren en ruilen

Retourneren en ruilen van je bestelling. Het kan altijd gebeuren dat je niet helemaal tevreden bent met je bestelling. Dat vinden wij jammer, want wij doen er alles aan om je bestelling naar tevredenheid uit te voeren. Mocht je toch iets terug willen sturen, dan kun je bestelling (op eigen kosten en in de originele verpakking) retourneren binnen 14 dagen. Ruilen gebeurd echter binnen 7 werkdagen. Let op: je retourbestelling moet echter wel aan de onderstaande retourvoorwaarden voldoen. Volg de volgende stappen om je retourzending in orde te maken:
Stap 1: Meld eerst je retourzending bij ons aan via onderstaande link:
Stap 2: In het retourportal moet je postcode invullen en je Track & Trace of ordernummer.
Stap 3: Geef aan waarom je je bestelling wilt retourneren.
Stap 4: Geef aan via welk welke vervoerder je de retourzending terugstuurt.
Stap 5: Print het retourlabel uit en plak deze over het andere retourlabel
Stap 6: Bewaar altijd het track & trace bonnetje totdat de retourzending verwerkt is. Zonder track en trace code wordt er namelijk geen onderzoek gestart naar een vermist pakketje.
Als wij jouw retourzending hebben ontvangen, ontvang je binnen 7 werkdagen je geldbedrag terug en bij een ruiling sturen wij je binnen 7 werkdagen het nieuwe exemplaar.

Retourvoorwaarden

Wij kunnen je retourzending helaas niet accepteren als het niet aan onderstaande retourvoorwaarden doet:

  • De retourkosten evenals het risico van de zending zijn voor de klant
  • Je retourzending dient binnen 14 dagen na ontvangst bij ons retour te zijn ontvangen. Dit geldt ook voor de sale items
  • Let op met make-up: als het item dat je terugstuurt make-up vlekken bevat, wordt het niet retour genomen
  • De retourzending dient in de originele verpakking teruggestuurd te worden
  • Evenals niet-identificeerbare retourzendingen, deze worden ook teruggestuurd naar de zender
  • Het is erg belangrijk dat de labels aan het item bevestigd te zijn. Ook mag het item niet gedragen, gewassen of beschadigd zijn
  • Bestellingen boven de 50 euro worden gratis verzonden. Let echter wel op: als je één of meerdere artikelen van deze bestelling retourneert, heb je dus geen recht meer op deze gratis verzending. Dus ook in dit geval betaal je de retourkosten bij het PostNL punt.

Contact us

Voor vragen of opmerkingen kun je mailen naar klantenservice@sorellafashion.nl
Wij zijn ook via whatsapp bereikbaar
Voor vragen kun je ook altijd een DM sturen via Instagram
En natuurlijk zijn we ook op Facebook bereikbaar!